سفرآلامو رسانه های اجتماعی را راه اندازی می کند
نوشته شده توسط : سفرآلامو

خودروی سفرآلامو را اجاره کرده است. آخرین برنامه تبلیغاتی و مسابقات رسانه های اجتماعی اعلام شده است: “#سفرآلامو اجاره خودرو  .”

این کمپین توسط ویدیوی اخیر برند شرکت الهام گرفته شده است، که نام تجاری اجاره ماشین سفرآلامو را به بازار ایالات سفرآلامو با یک گروه سفرآلامو که سرود ملی را بازی می کنند معرفی می کند.

برای شرکت در مسابقه، مصرف کنندگان تشویق می شوند که خود “سمت سفرآلامو ” خود را با ارسال محتویات الهام گرفته از سفرآلامو برای یک شانس برای به دست آوردن یک اجاره لوکس خودرو برای یک هفته تشویق کنند.

این مسابقه از تاریخ 1 ژوئن تا 6 ژوئیه 2015 برگزار خواهد شد. کاربران فیس بوک، اینستاگرام و توییتر ممکن است با ارسال یک عکس یا ویدیو با موضوع سفرآلامو و با استفاده از هشتگ رنت ماشین  #سفرآلامو شرکت کنند، شرکت می گوید.

علاوه بر این، ورود کنندگان باید سفرآلامو اجاره اتومبیل یا @ سفرآلامو را ضبط کنند. تم های مختلف سفرآلامو در ابتدای هر هفته اعلام خواهد شد، با شروع “سبک کرایه ماشین  سفرآلامو و مد”.

سفرآلامو

یک بار در هفته در طول دوره مسابقه پنج هفته، پست معتبری، خلاقانه و یا خنده دار انتخاب شده و با یک کوپن برای یک هفت روزه اجاره خودرو لوکس انتخاب می شود – معتبر در شرکت های .

شرکت سفرآلامو می گوید تخفیف تا 20٪ در اجاره ی ایالات سفرآلامو محدودیت دارد.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: